вторник, 13 септември 2011 г.

Платих 2500 лв. за място на панаира в Ардино, отрязаха ме

На 1 септември Елин Иванов от Кърджали отива в отдел „Стопански дейности” в община Ардино да се договори за сумата, която трябва да плати, за да докара люлките си за панаира в града. Служителите на отдела му казват, че трябва да даде 2500 лева.
Елин се опитва да смъкне цената на 1500 лева. Отказват му. Тъй като пазарлъкат не става, го пращат при кмета на общината Ресми Мурад, той да реши срещу каква сума ще даде терен за люлките на кърджалиеца по време на ардинските празници.
„Даваш 2500 лева и мястото е твое”, казал кметът по думите на Елин. Той се съгласява и веднага отива на касата и внася парите.
Този понеделник Елин Иванов се обажда в отдел „Стопански дейности” в община Ардино, за да попита кога да докара люлките.
„Съжалявам много, мястото ще бъде дадено на друг. Ела да си вземеш парите”, така според Елин му отговаря служител от отдела.
Притеснен, ядосан и недоумяващ как това се случва в последния момент, само няколко дни преди да започне панаирът, собственикът на люлки отива при кмета на Ардино, за да потърси отговор. Ресми Мурад отказва да се срещне с него.
„Не излезе като авторитетен и коректен кмет, да ми обясни защо след като вече съм заплатил сумата от 2500 лева, в последния момент ми съобщават, че няма да ми дадат място”, споделя ядосано Иванов. А затова, че съм отишъл да си търся правото, секретарката му повика трима полицаи, които ме изкараха от сградата и ме отведоха в участъка.
След като обясних на органите на реда за моя случай, ме пуснаха и дори ме посъветваха да си хвана адвокат, за да си потърся правата.
След като си тръгнах от полицията, пак отидох при кмета. Поисках му коректно обяснение за случващото се, а той ми каза да си взема парите, които съм внесъл и да се махам, гневи се Иванов пред репортер на „Нов живот”. Поисках да ми плати 3000 лв. неустойка за разходите по неколкократното ми разтакаване до Ардино и за плановете, които ми провалиха.
Нищо няма да ти плащам. Вземи си 2500-те лева и си тръгвай, казал кметът, по думите на Елин.
Той е подал жалба при областния управител Иванка Таушанова. Свързал се и с адвокат, за да се консултира дали да съди община Ардино.
Цяла България обикалям с люлките си по панаирите и такова нещо за първи път ми се случва. Досега не съм подписвал никога договор, но никой не ме е лъгал така. Сигурен съм, че причината да ми откажат в последния момент място на панаира в Ардино е заради някой друг, който е платил по-голяма сума или е дал рушвет. Жива корупция си е това, заключава гневният Елин Елин.

Посочихме място за люлките, което не му хареса

Ресми МУРАД, кмет на община Ардино



На Елин Иванов му посочихме място за люлките, което не му хареса. И комисия, назначена от мен, реши друга фирма да заеме същото място по време на панаира.

Сумата, която ще ни плати другата фирма, е същата, която искахме от Иванов. Няма никаква корупция и никакви рушвети.

Когато той дойде пред кабинета ми в общината, не спря да крещи и обижда. Затова извикахме полиция, която го изкара от сградата. 
Ваня ПЕТРОВА

Снимки: Мехмед РЕДЖЕБ

5 коментара:

Анонимен каза...

Муталибов, Муталибов, няма да престанеш с твоите далавери.

Анонимен каза...

Елине, трябваше да отидеш при Бахри Юмер, той е реалния кмет на Ардино, ама като не знаеш къде да ги дадеш парите какво сме виновни ние ардинци че псуваш по коридорите на дъщерната джебелска община.

Анонимен каза...

ЕЛИНЕ ДАВАЙ НА МУТАЛИБОВ ДОПЪЛНИТЕЛНИ 1000 ЛВ И ВЪПРОСЪТ Е ПРИКЛУЧЕН

Анонимен каза...

Всички депесарски кметове са корумпирани! Да се сгъстят малко тези в затвора и въпросът е решен!

Анонимен каза...

Това не са кемотове. Това са негремотни корупционни единици. Мафия.

Публикуване на коментар

Редакцията не носи отговорност за публикуваните от читателите коментари. Коментари, които съдържат нецензурни думи и обиди, които насаждат етническа или религиозна вражда, ще бъдат изтривани!