Поемам една добре работеща структура. За мен е важно колегите и всички служители да се чувстват добре психически и социално, и най-вече да са спокойни на работното си място, за да са пълноценни. Да няма излишно напрежение, всеки да бъде зачитан както като човек, така и мнението му.
В момента, в който встъпих в длъжност, си казах: Искам спокойствие. Работила съм и в напрежение. Знам добре кога човек е по-полезен. Чака ни много работа, каза новият директор на Районното управление „Социално осигуряване” на Националния осигурителен институт /НОИ/ в Кърджали Свилена Янчина. След спечелен конкурс тя зае мястото на Гергана Стоянова. Така пое ръководството на 80 души, вместо на 30, на които доскоро бе началник в отдел „Краткосрочни плащания и контрол”.
Ще работя по - интензивно с Националната агенция за приходите /НАП/, с дирекция „Инспекция по труда”, с Регионалната здравно-осигурителна каса, защото това са институции, които са пряко свързани с нашите задължения. Подобряването на комуникациите е начин да уеднаквим практиките, за да сведем до минимум грешките и клиентите ни да са доволни. Защото всичко, което се случва при тях, рефлектира и при нас, каза Янчина.
НОИ заедно с Регионалната здравна инспекция /РЗИ/ и Районната здравно-осигурителна каса организират на 16 юни работна среща с общопрактикуващите лекари и със специалисти в експертната комисия за временна нетрудоспособност само за община Кърджали. Ще обсъдим основните изискванията, свързани с издаването на болнични листове. Целта е да уеднаквим действията си и да си отговорим на някои въпроси, за да няма грешки и обжалвани болнични листове. Такива срещи ще направим и в Крумовград, Ардино и Кирково, заяви Янчина.
Свилена Янчина е родена в Кърджали през 1975 г. Завършила е Техникума по електротехника и електроника, после икономика във факултета на УНСС в Хасково. В системата на Националния осигурителен институт е от 1 март 1999 г. до началото на април 2011 г., когато спечелва конкурса за директор на Районното управление в Кърджали. Дотогава е работила в него като финансов ревизор, ръководител на сектора „Контролно ревизионна дейност и началник отдел „Осигурителни вноски и краткосрочно осигуряване”, по-късно преименуван на „Краткосрочни плащания и контрол”.
Снежана ГОРАНОВА
Снимка: Петко БОРИСОВ
17 коментара:
"За мен е важно колегите и всички служители да се чувстват добре психически и социално, и най-вече да са спокойни на работното си място"-80% ОТ РАБОТЕЩИТЕ В НОИ СА ГОТОВИ ВЕДНАГА НА НАПУСНАТ ЗАРАДИ НАПРЕЖЕНИЕТО,КОЕТО ЩЕ СЪЗДАДЕ НОВИЯ ДИРЕКТОР.ИМАШЕ МНОГО ПО-ПОДГОТВЕНИ КАДРИ ОТ НЕЯ, НО НЕ БЯХА ДОПУСНАТИ ДО КОНКУРСА."Подобряването на комуникациите е начин да уеднаквим практиките, за да сведем до минимум грешките и клиентите ни да са доволни"-КЛИЕНТИТЕ СЕ ВРЪЩАТ ПО 5 ПЪТИ ЗАРАДИ ЛЕКАРСКИ ИЛИ ТЕХНИЧЕСКИ И ПЕРСОНАЛНИ ГРЕШКИ В БОЛНИЧНИТЕ ЛИСТОВЕ С МЕСЕЦИ ЧАКАТ ДА ИМ СЕ ИЗПЛАТЯТ БОЛНИЧНИ.С КАКВО ЩЕ ПОДОБРИ ОБСЛУЖВАНЕТО НА КЛИЕНТИТЕ НОВИЯ ДИРЕКТОР?ПРАКТИКАТА Е ЕДНАКВА ЗА ЦЯЛАТА СТРАНА,АКО ЗА НЕЯ ИМА НЯКАКВИ СПЕЦИАЛНИ ЗАКОНИ,КОИТО НЕ ВАЖАТ ЗА ДРУГИ ГРАДОВЕ?ПО-ДОБРЕ Е ДА СИ НЯМАШ РАБОТА С НОИ,НЯМАШ СИ ГЛАВОБОЛИЯ.20-50 лв. БОЛНИЧНИ ПО ДОБРЕ ДА НЕ ГИ ТЪРСИШ,ЗАШОТО ИЛИ ЩЕ ГИ ОБЖАЛВАТ ИЛИ НЯМА ДА ГИ ИЗЛПАТЯТ.ЗА МЕН НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ АЗ НЯМА ДА ПОЛЗВАМ БОЛНИЧНИ, АЗ МИСЛЯ ЗА ОБИКНОВЕНИЯ ГРАЖДАНИН,КОЙТО ЩЕ СЕ СБЛЪСКА С ТЕЗИ ПРОБЛЕМИ.ТАКА ЧЕ ИЗВОДА Е НОВ ПО КАДЪРЕН ДИРЕКТОР, АКО БЪДЕ ОТ ДРУГ ГРАД ЩЕ Е НАЙ-ПРАВИЛНОТО !
bravo
ami kakvo stava s predi6niq 6ef na tasi slujba, kakvi sa motivite za tosi konkurs????
ЗАПОЧВАМ ДА СЕ ЯДОСТВАМ С ТЕЗИ ИНСТИРУЦИИ И МИЗЕРНИ ПЕНСИИ И БОЛНИЧНИ,КОИТО АКО ВЪОБЩЕ НИ ДАДАТ СЛЕД ТОЛКОВА МНОГО МЪКИ, ЩЕ ГИ ПОЛУЧИМ.
i pokajete tasi darjavna slujba v kakav luks raboti i red vatre de- stai,6kafove,bura,stolove,tehnika...samo portret4e li vi se skasa ot sarceto da pusnete...ami az hi4 ne sam vijdal tasi slujba i dano i da ne mi se nalaga, ama nali pla6tam danaci i iskam da znam...kato ima opa6ka ot mnogo hora,kak vseki da si znae reda,kade 4aka,kade pikae, ako mu se poiska,prez bariera li minava, pi6at li mu EGN na propuska kato v policiata, ima li tarifna politika kato v mitnicata,kolko du6i tam si klatqt krakata , a nie danakoplatcite im pla6tame tosi luks,s kakvo se otoplqvat, s kakvo se razhlajdat, kade piivat kafence...pokaji ni vestni4e pove4e info za tasi sladka slujbica v grada otkam liceto i otkam zadnata 4ast, kade parkirat klientite kolite si za 10 minuti , dokato gi obslujvat, stigat li 10 minuti za da se svar6i rabotata.....
Честито. Крайно време беше на този пост да застане професионалист.
80% ОТ РАБОТЕЩИТЕ В НОИ СА ГОТОВИ ВЕДНАГА НА НАПУСНАТ ЗАРАДИ НАПРЕЖЕНИЕТО,КОЕТО ЩЕ СЪЗДАДЕ НОВИЯ ДИРЕКТОР.ИМАШЕ МНОГО ПО-ПОДГОТВЕНИ КАДРИ ОТ НЕЯ, НО НЕ БЯХА ДОПУСНАТИ ДО КОНКУРСА.
---------------------
ПЪЛНА ЛЪЖА
БРЕЙ ЧЕ МНОГО ЗНАЕЛА И МНОГО НЕЩА СИГУРНО ЩЕ СЕ ПРОМЕНЯТ, НО УВИ!СИГУРНО ЗА КЪРДЖАЛИ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ СПЕЦИАЛНИ ЗАКОНИ, НЕСВЪРЗАНИ СЪС ЗАТРУДНЕНИЯ КОЙ КАКВОТО ИСКА ШЕ НОСИ ШЕ ГИ ПРИЕМАТ НЯМА ДА ПИТАТ ЗА ДАТИ,ПОДПИС ПЕЧАТ ХИЧ НЕ СА НИ НЕОБХОДИМИ С ЦЕЛ КЛИЕНТИТЕ НА НОИ КЪРДЖАЛИ ДА БЪДАТ УЛЕСНЕНИ.ЧОВЕК ТОВА ДА ГО СЪНУВА, НЕ МОЖЕ ДА ПОВЯРВА.ВСЕКИ ЗАЕМАЩ ОПРЕДЕЛЕН ПОСТ Е ДЛЪЖЕН ДА СЕ СЪОБРАЗЯВА СЪС ЗАКОНИТЕ,НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ.АКО В КЪРДЖАЛИ Е ТАКА,ТО И В СОФИЯ ЩЕ Е СЪЩОТО, С КАКВО ЩЕ НИ УЛЕСНЯТ ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ , А ДО ТОГАВА ЩЕ СИ ПОЛУЧАВАТ ЗАПЛАТИТЕ, ЩЕ СИ НОСЯТ ЧАНТИТЕ КЛИЕНТИТЕ ЩЕ ТЪРЧАТ НАГОРЕ НАДОЛУ БЕЗ ДА ЗНАЯТ ЗА КАКВО?
bravo petko, o6te mnogo snimki iskame ottam
bravo i uspeh
ЩЕ ВИДИМ КАК ЩЕ НАКАРА ШИВАШКИТЕ ФИРИМИ ДА РАБОТЯТ ПО 8 ЧАСА,ИЛИ И ТЯ ЩЕСИ ВЗИМА ДЯЛА ОТ РАБОДОТАТЕЛИТЕ,ВСЕКИ МЕСЕЦ...
ПОЗНАВАМ МНОГО ДОБРЕ ТАЗИ ГОСПОЖИЦА.НАПРАВИ МАГИСТРАЛА ДО СОФИЯ И ОБРАТНО ДОКАТО СМЕНЯТ ГЕРГАНА СТОЯНОВА.ХРИСТИНА МИТРЕВА Я НАЗНАЧИ И ЩОМ ТЯ СИ ОТИДЕ ТРЯБВА И СВИЛЕНАТА ДА СИ ИДЕ. ИМА МНОГО ПО КОМПЕТЕНТНИ ХОРА ОТ НЕЯ А ПЪК ЗАЩО ДА НЕ СЕ ВЪРНЕ ГЕРГАНА.ТЯ СЕ ОБКРЪЖИ СЪС ВЕРНИ ХОРА КОИТО УЖ Я ПОДКРЕПЯТ .НЯМА ТОЛКОВА БОЛНИЧНИ ВЕЧЕ ЗА ПРИЕМАНЕ А ЩАТЪТ Е РАЗДУТ
nastapi palen haos i bezredie v noi grad kardjali tryabva ot sofiya po cesto da proveryavat delata na novata direktorka oplakvat se i slujiteli i klienti koito cakat s casove nared a slujitelite ot bolni4nite postoyano obikalyat i ne si varshat rabotata as kato klient ne sam dvolna ot obslujvaneto na bolni4nite te sa nekompetentni obarkvat pove4e horata i gi vrashtat bez osnovanie
Публикуване на коментар
Редакцията не носи отговорност за публикуваните от читателите коментари. Коментари, които съдържат нецензурни думи и обиди, които насаждат етническа или религиозна вражда, ще бъдат изтривани!