вторник, 25 октомври 2011 г.

„Професионалистът идва” тази вечер в Кърджали

Тази вечер от 19 часа в театър „Димитър Димов” в Кърджали е премиерата на постановката „Професионалистът идва”. Участват актьорите Теодор Куков, Станислав Дойнов, Вяра Зайкова, Севгюл Кардамова и Рахим Ферад.
Това е комедия, която е направена зрителят да се усмихва, а, дай боже, и да се хили с глас, сподели пред „Нов живот” режисьорът Емил Атанасов.
Ето как според него „Професионалистът идва” стига до сцената в Кърджали.
Със сигурност знам, че той винаги идва навреме, според него, а според мен – в най-неподходящия момент. Кои е този човек, който твърди, че е абсолютен професионалист в своята работа, а нощем в сънищата се явява като филмов герой? Може би е безименният комшия от петия етаж, общинският чиновник зад гишето или домакинята, отскочила до супера по халат да купи десет яйца. Винаги съм искал като телевизионен репортер да проведа една анкета с тези хора. Само с един въпрос: „Господине, госпожо, в каква област се чувствате професионалист?”. Знам, че всички невинно ще ме излъжат. Ще кажат едно, а ще си мислят друго.
Всъщност и аз бих излъгал. Винаги съм искал да бъда професионален моряк. Погледнато отстрани, това си е една комична ситуация, към която подходих с любопитство. Тогава се сетих за един забравен английски водевил от младостта на моите родители, който се появи на бюрото ми, странно защо предрешен като руска пиеса и...Така се появи „Професионалистът идва” на сцената на театър „Димитър Димов” в Кърджали.
Ваня ПЕТРОВА
Снимка:Петко БОРИСОВ


1 коментар:

Анонимен каза...

postanovkata e prosto strahotna....Mnogo zabavna.Poklon pred ekipa i scenarista!!!!

Публикуване на коментар

Редакцията не носи отговорност за публикуваните от читателите коментари. Коментари, които съдържат нецензурни думи и обиди, които насаждат етническа или религиозна вражда, ще бъдат изтривани!