
Малко преди последния тунел по пътя на съседите в посока България свършва асфалтът .
Освен да асфалтират оставащите им близо 3 км на съседите им остават още много довършителни работи.
Не може да не направи впечатление, че се прави много по-добре от българския път.
Готови са петте тунела, в момента довършват постройките към тях, където ще се настанят хората , които ще ги поддържат.

Недалеч от новия път на съседите е първото село от гръцка страна, което е почти обезлюдено.

До тук стига асфалтираният път след като тръгнете от Комотини към новия път за България през Маказа. Завива се вляво и продължавате по баластрирания път в продължение на няколко километра, където започва асфалтът.
7 коментара:
abe toya pit ve4e stana sivsem istori4eski
Браво на "Нов живот"! Вие първи ни показвате какво представлява пътят през след Маказа от гръцка страна.
Наистина виждаме действителното положение едва сега - три седмица преди обещаното от Бойко откриване.
Дано да стане!
Хората строят качествено не като нас на бърза ръка след един месец пак ремонт, както се случи с магистралите.
Комшиите не искат да отворят пътя. Търговско-транспотния поток и част от него би се променил минавайки по него. А това не се харесва на някои засегнати големи финансови среди.. така че ще го отлагат до последно, докато европа не ги застави да го направят. Така доскоро и лек път по новия път.
mnogo hubav i zdrav pat e vajno da stane, koito prez sledva6tite nai-malko 20 godini da sluji na balgarite i balgarkite , na gostite ni, bez da se nalaga da mu pravqt remonti po reklamacii vednaga sled otkrivaneto mu.
za nas 4itatelite e mnogo vajno da znaem koi stroiteli i firmi rabotqt za tosi hubav pat, koi sa tesi maje i jeni, na koito da sme blagodarni - dosega te sa skriti za nas ...
vie pokazvate samo politici i upravnici s race v djobovete i oficialni dre6ki... a koi sa istinskite stroiteli s rabotni drehi, planove, materiali naro4no darjite publikata v neizvestnost... taka samo natrapeni ot vas oficialni politi4eski lica izpolzvat populqrnostta, koqto im pravite, a nie ne vijdame istinskite izpalniteli, tehnite zdravi muskuli, tela, race, kraka...tova e vse edno da gledame v teatera na predstavlenie samo rejisiora, scenarista... bez aktiorite i aksesoarite...
tapo i sku4no...
kak e napravena kanalizaciata na patya, kogato vali dajd i snqg, kade i kak se otti4at vodite ot tosi pat?
kak e za6titen patya ot padane na zemni masi, kamani, darveta i hrasti? kade ima otbivki za po4ivka na patuva6tite i tehnite prevozni sredstva - imat li klozeti, peiki, mesta za razdelno sabirane na bukluci i koi 6te e otgovoren za poddarjaneto na higienata i krasotata na tesi mesta?
ot specialisti kato vas o4akvame nova i po-ka4estvena info - vijdate kolko e zna4itelen interesa na 4itatelite vi...razgovori s proizvoditelite na tosi pat, kakva e tqhnata radost ot tqhnata rabota?
pokajete i markirovkite ,
ukazatelnite tabeli i znacite - kolko sa postaveni podhodq6to i uspe6no, kolko sa te polezni na patuva6tite i po drugiq pat ot kardjali za xanthi...
pokajete i mneniq na preminava6ti po tosi pat patnici i chaufiori - bg i 4ujdenci - kolko sa dovolni ot ukazvaneto na patya v bg i gr...
moeto mnenie e, 4e ima mnogo lipsi ...bg darjavna administracia i gr administracia, koi, ako ne edin vestnik s razsledva6ti jurnalisti moje da izpita hubavo...
Публикуване на коментар
Редакцията не носи отговорност за публикуваните от читателите коментари. Коментари, които съдържат нецензурни думи и обиди, които насаждат етническа или религиозна вражда, ще бъдат изтривани!