събота, 6 август 2011 г.

Facebook и Twitter ще информират за нарушения по време на изборите

Очевидно ролята на социалните мрежи е оценена и във връзка с протичането на изборите. Специална страница във Facebook ще е част от Обществена Интернет кампания за оказване на натиск в 8 общини – Кърджали, Перник, Петрич, Пловдив, Разлог, Сандански, Созопол и Несебър,  срещу купуването на гласове и контролирания вот. Целта на кампанията е поддържане на висок обществен интерес и противодействие на феномена на купуване и контролиране на вота чрез социалните медии в Интернет и мобилните технологии — социални мрежи, микро-блогове, блогове и др.

Кампанията "Купени гласове = мъртви градове" ще използва предимно Facebook, Twitter и Youtube.  Целта ѝ е постоянен обмен на информация, свързана с възможни злоупотреби и нарушения на изборния процес. Споделяната в социалните мрежи информация ще бъде следена и визуализирана на специален сайт. Неговият достъп  ще е публичен и няма да изисква регистрация. Така, събирайки всички данни на едно място, обществото и медиите ще могат да добият реална представа за евентуалните нарушения на изборния процес и закони.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Редакцията не носи отговорност за публикуваните от читателите коментари. Коментари, които съдържат нецензурни думи и обиди, които насаждат етническа или религиозна вражда, ще бъдат изтривани!