Девет са фирмите кандидатствали за проектиране и строителство на 25-километровата от Кърджали до Подкова, част от пътя за Маказа. Самостоятелно участват гръцката "Актор" и австрийската "Алпине". Оферти са подали още Обединение "Маказа", съставено от "ИСА 2000", "ГБС - инфраструктурно строителство" и "Пътстрой 92", Обединения „Мака Трейс”, където си партнират "Трейс груп" и дъщерната му компания Пи Ес Ай, Консорциум "Родопи", включващо варненската "Хидрострой", търновското "Пътно строителство"и бургаската "Пътстрой", унгарската "Евроасфалт", изградила голяма част от магистралите в страната си, заедно с пловдивската "Пътинженеринг", испанската „Рубау” заедно със „Софстрой” и контролираната от Васил Божков "Пътностроителна техника", която участва заедно с хасковската АБ в сдружение "Пътища Смолян 2011".
Последният участник в надпреварата е дружеството "Кърджали - Подкова". В него влизат четири "Интегрирани пътни системи", "Пътстрой инженеринг" - Кърджали, "Пътстрой" - Стара Загора, и Ес Ди Ес - Стара Загора.
Деветимата участници са подали само техническите оферти. Очаква се до месец да бъдат отворени и ценовите им предложения, като те ще бъдат определящи при избора.
Четете повече в утрешния брой на в. „Нов живот”
Красимира НЕШЕВА
1 коментар:
koi i kak 6te izbira? po spestoven princip li ? koeto e nai-eftino i nai- dolnoka4estveno li 6te vsemete?
Публикуване на коментар
Редакцията не носи отговорност за публикуваните от читателите коментари. Коментари, които съдържат нецензурни думи и обиди, които насаждат етническа или религиозна вражда, ще бъдат изтривани!